Vásárlási feltételek

Vásárlás

A vevő és az eladó közötti adásvételi szerződés akkor jön létre, amikor a rendelés ellenértéke beérkezett a bankszámlánkra.

Árak

Az árak tartalmazzák az ÁFÁ-t, a szállítási költségeket (ld. a „Szállítás” pontot) és az esetleges vámilletéket, feltéve, ha a szállítás az alábbi országok valamelyikébe történik. Fenntartjuk a jogot az árak módosítására a mindenkori árfolyamok és a szőnyegek világpiacán történő változások függvényében.

Szállítás

Minden csomagot a FedEx/FedEx szállít ki. Postafiók címre nem vállalunk szállítást. Ha egy másik ország szállítási feltételeit szeretné megtekinteni, válassza ki az országot az alábbi listából.

Ha egy másik ország szállítási feltételeit szeretné megtekinteni, válassza ki az országot az alábbi listából.

Szállítási feltételek USA

For deliveries to USA and Canada please visit our USA / Canada website for correct prices and delivery options: To USA / Canada website

Eredetiséget igazoló tanúsítvány

Garantáljuk, hogy a kézbesített szőnyeg kézi csomózású, és megegyezik a CarpetVista.com honlapon található leírással. Minden termékhez egy eredetiséget igazoló tanúsítvány csatolunk.

Garancia

Minden nálunk vásárolt termékre garanciát vállalunk. A garancia a szőnyeg kézhezvételétől számítva 1 évig érvényes. A svéd vásárlók esetében a svéd fogyasztóvédelmi törvények érvényesek. Ha a vásárló a garanciára hivatkozik, és a vizsgálat során kiderül, hogy a szőnyeg helytelen kezelés következtében károsodott, a vásárlónak kell állnia a javítási költségeket. A kár okát elsősorban a CarpetVista szakértői állapítják meg. Garanciára való hivatkozás esetén a szállítási költségek a vásárlót terhelik.

30 napos elállási jog

A magánszemélyek 30 napos elállási joggal rendelkeznek. A 30 napon belül visszaküldött szőnyegek árát megtérítjük. A szőnyeget változatlan és használatlan állapotban, az eredeti csomagolásnak megfelelő csomagolásban kell visszaküldeni. További részletes adatokat a „A termék visszaküldése” menüpont alatt talál. A visszaküldés költségét a vásárló állja.

A termék visszaküldése

A szőnyeg visszaküldése előtt lépjen velünk kapcsolatba a visszaküldési információkért és A szőnyegnek hibátlan állapotban kell visszaérkeznie. Csomagolja be gondosan a szőnyeget.
A visszaküldés szállítási díját az ügyfél fizeti. Segítséget nyújtunk a visszaküldött termékek UPS vagy FedEx szolgálattal való szállításának megszervezésében 11 509 Ft fix szállítási költségen az adott csomagban visszaküldött szőnyegek számától függetlenül, kivéve a 15 nm-t meghaladó szőnyegeket, ahol a visszaküldési szállítást a szállító által megszabott áron tudjuk megoldani.

A termék visszaküldése után a termék árának összegét ugyanarra a bankkártyára vagy számlára küldjük vissza, ahonnan a terméket kifizették. A megfelelő visszárú levél nélkül visszaküldött termékeket az ügyfél költségére visszaküldjük az ügyfélnek.

Az EU országokban bejegyzett vállalatok ÁFA-mentesen vásárolhatnak

Azoknak a vállalatoknak, amelyek az EU valamelyik országában (Svédország kivételével) ÁFA-alanyok, és érvényes EU ÁFA-számmal rendelkeznek, nem kell kifizetniük ÁFÁ-t. A honlapon megjelenített árak tartalmazzák az ÁFÁ-t, amelyet bejelentkezés vagy regisztrálás után a pénztárnál vonunk le. A szállítási cím minden esetben a vállalat bejegyzett székhelye lesz. Az ÁFA-szám érvényességének az ellenőrzéséhez kattintson az alábbi linkre:

http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/

Bankkártyával történő fizetés

A CarpetVista.com a DIBS-szel, a Handelsbanken-nel, a Visá-val és a MasterCard-dal való együttműködésben biztosítja a biztonságos fizetést. A bankkártyával történő fizetés egy biztonságos fizetési mód. Az eladásért felelős vállalat nem szerez tudomást a vásárló kártyájának az adatairól. A DIBS titkosított úton továbbítja az adatokat a vásárló bankjának.

Banki átutalás

Ha a vásárló nem kíván bankkártyával fizetni, bankátutalással is fizethet. Ha a rendelés ellenértéke 5 napon belül nem érkezik be a számlánkra, töröljük a rendelést. Fizetéskor mindig hivatkozni kell a rendelési számra. Amint a fizetés beérkezett a bankszámlánkra, rögtön kiküldjük a szőnyegeket.

Hiba szállításkor

Amennyiben szállításkor valami hiba történt – a vásárló nem a megrendelt, károsodott vagy nem megfelelő mennyiségű szőnyeget kapott – rögtön kapcsolatba kell lépni az ügyfélszolgálatunkkal. A hibákat ésszerű időn belül jelenteni kell.

A szállítás által okozott károk

A szállítás által okozott szemmel látható károkat a csomag kézhezvétele után rögtön jelenteni kell a FedEx-nek. A szállítás által okozott rejtett károkat a kár felfedezése után rögtön jelenteni kell a FedEx-nek.

Kiselejtezett szőnyegek

A „kiselejtezett szőnyegek” kategóriájában található termékek kisebb hibákkal rendelkeznek, amelyek megjelennek a termék leírásában.

Át nem vett csomagok

A megrendelt, de át nem vett szőnyegek esetében, illetve ha az ügyfél több kiszállítási kísérlet ellenére sem érhető el, és a szőnyeg visszaérkezik hozzánk, 395 svéd koronát számolunk fel az adminisztrációs költségekért (az összeg tartalmazza az ÁFA-t). A különleges és testreszabott rendelésű termékeknél a teljes árat számítjuk fel.

Adatvédelem

Rendeléskor és regisztráláskor a vásárló megadja személyes adatait, és elfogadja a rendelés kezeléséhez és a legjobb kiszolgálás biztosításához szükséges adatok általunk való tárolását és felhasználását.

A CarpetVista.com semmiféle harmadik félnek nem továbbítja a vásárló személyes adatait. A svéd adatvédelmi törvény értelmében a vásárlónak joga van az általunk tárolt adatai megtekintésére. Amennyiben az adatok nem relevánsak, a vásárló kérheti azok törlését. Ehhez az ügyfélszolgálat segítségét kell kérni.

Sütik

A CarpetVista.hu sütiket használ annak érdekében, hogy kényelmes vásárlást tudjon biztosítani a vásárlónak. Sütiket használunk a marketingtevékenységünk méréséhez és optimalizálásához. Amennyiben a vásárló böngészője tiltja a sütiket, nem lehetséges a webáruház használata. Ezeket a beállításokat könnyen meg lehet változtatni.

Ajándékutalványok

Egy ajándékutalványt csak a CarpetVista által értékesített termékek vásárlására lehet használni, és nem lehet más ajándékutalványokkal kombinálni. Az utalvány a feltüntetett dátumig érvényes. Ajándékutalvánnyal fizetett szőnyeg visszaküldése esetén a vásárló egy új ajándékutalványt kap, amelynek összegéből levonjuk a szállítási költséget. Amennyiben a vásárló a vásárlási alkalom során nem használja fel az ajándékutalvány teljes értékét, a megmaradt értéket egy új termék vásárlására használhatja. Amennyiben a vásárló az ajándékutalvány összegét meghaladó értékű terméket vásárol, a hátralevő összeget banki átutalással kell kifizetni. Az ajándékutalvány értékpapírnak számít, és annak megfelelően kell kezelni. A CarpetVista nem vállal felelősséget az elveszített, ellopott vagy megkárosodott ajándékutalványokért.

Kapcsolattartó adatok

CarpetVista AB, Ringugnsgatan 11, SE-216 16 Malmö, Svédország, telefonszám 0046 40 - 18 22 70, info@carpetvista.com. Adószám: 556458-9207.

Kérdezze a CarpetVistát

KIVÁLÓ
4.68 össz. 5
1647 vásárló írt értékelést.
Tünde T.:
Elégedett vagyok. MÁsodszorra vásárolok és tetszik a gyorsaság, a csomagolás állapota is kiváló. A szőnyegekről a leírás és a képek alapján el tudom dönteni, hogy mit szeretnék választani és a választásaim eddig megegelégedettségemre szolgálnak.